неділя, 30 жовтня 2016 р.

Українська мова. 5 клас.

                       Контрольна робота №1.
Повторення вивченого.
Завдання змішаного типу.


І варіант
1.    Визначте рядок, у якому всі слова – іменники. (1б.)
   А) Столом, дивний, пишатися, сто;
   Б) Батьківщина, ліс, мати, гнів;
   В) тихий, веселий, веселитися, калина;
    
   2. Визначте рядок, у якому всі прикметники записані правильно. (1б.)
               А) теплою, глибокою, свіжою, польовою;
               Б) зеленою, пахучею, лісовою, земною;
               В) гарною, свіжею, красивою, справедливою.

   3. Визначте рядок, у якому всі прислівники записані правильно. (1б.)
             А)  у низ, на весні, у вечері, до гори;
             Б) униз, навесні, увечері, догори;
             В) взимку, у літку, у день, восени.

  4. Записати подані слова, поставивши, де треба, мякий знак. (1б.)
               Вчит…ся, смієт…ся, одягаєт..ся, несеш…ся, знаєш… , пишеш…   

 5. Перепишіть, вставляючи пропущені е/є, и/ї. (1б.)
                Навча…шся, пиш…ш, чита…ш, зна…ш, економ…ш, перенос…ш.

6. Розподілити дієслова на дві колонки. (2б.)
           1-а дієвідміна                                             2-га дієвідміна
        Працюють, носять, знає, підтримує, сидиш, біжать, допомагають, живеш, співаємо, спиш.

7. Розподілити слова за частинами мови. (2б.)
       1) двійка, сотня, десяток;                                              а) числівник;
       2) п’ятирічний, шестиповерховий, багатий;               б) іменник;
       3) п’ятий, дванадцять, тридцять чотири .                    в) прикметник.

8.Написати твір-мініатюру, на тему «Золота осінь» (4-5 речень). Виділити іменники, прикметники, займенники, дієслова (шляхом надписування).                  (3б.)





5 клас                           Контрольна робота №1.
Повторення вивченого.
Завдання змішаного типу.
ІІ варіант
1.  Визначте рядок, у якому всі слова – числівники. (1б.)
               А) дев’ятиповерховий, вісім, двійка, по-друге;
               Б) дванадцять, третій, п’ять, двадцять шість;
               В) десятка, десять, сто, десятирічний.

2. Визначте рядок, у якому всі прикметники записані правильно. (1б.)
              А) густою, синьою, свіжою, запашною;
              Б) невеличкою, пахучею, рідною, синою;
              В) працьовитою, свіжею, золотою, малиновою. (1б.)

3. Визначте рядок, у якому всі іменники в орудному відмінку записані правильно. (1б.)
             А)  Пісньою, дольою, душою, мечом;
             Б) осінню, любовью, матірью, мечем;
             В) піснею, долею, душею, любов’ю.

4. Виписати особові займенники. (1б.)
    Садок, я, посадив, високі, тополі, він, виросли, червоні, троянди, ми, ходили, ви, чудовий, на, в, і, ти,  любити, Батьківщина, вони.

5.  Перепишіть, вставляючи пропущені е/є, и/ї. (1б.)
                Навча…шся, пиш…ш, чита…ш, зна…ш, економ…ш, перенос…ш.

6. Розподілити дієслова на дві колонки. (2б.)
           1-а дієвідміна                                             2-га дієвідміна
        Працюють, носять, знає, підтримує, сидиш, біжать, допомагають, живеш, співаємо, спиш.

7. Розподілити слова за частинами мови. (2б.)
       1) двійка, сотня, десяток;                                              а) числівник;
       2) п’ятирічний, шестиповерховий, багатий;               б) іменник;
       3) п’ятий, дванадцять, тридцять чотири .                    в) прикметник.


8. Написати твір-мініатюру, на тему «Золота осінь» (4-5 речень). Виділити іменники, прикметники, займенники, дієслова (шляхом надписування).                  (3б.)


Немає коментарів:

Дописати коментар