Контрольна робота №1.
Повторення вивченого.
Завдання змішаного типу.
І варіант
1.
Визначте рядок, у
якому всі слова – іменники. (1б.)
А) Столом, дивний, пишатися, сто;
Б) Батьківщина, ліс, мати, гнів;
В) тихий, веселий, веселитися,
калина;
2. Визначте рядок, у якому всі прикметники
записані правильно. (1б.)
А) теплою, глибокою, свіжою,
польовою;
Б) зеленою, пахучею, лісовою, земною;
В) гарною, свіжею, красивою,
справедливою.
3. Визначте рядок, у якому всі прислівники
записані правильно. (1б.)
А)
у низ, на весні, у вечері, до гори;
Б) униз, навесні, увечері, догори;
В) взимку, у літку, у день, восени.
4. Записати подані слова, поставивши, де
треба, м’який знак. (1б.)
Вчит…ся, смієт…ся, одягаєт..ся, несеш…ся, знаєш… , пишеш…
5. Перепишіть, вставляючи пропущені е/є, и/ї.
(1б.)
Навча…шся, пиш…ш, чита…ш,
зна…ш, економ…ш, перенос…ш.
6. Розподілити
дієслова на дві колонки. (2б.)
1-а дієвідміна
2-га дієвідміна
Працюють, носять, знає, підтримує, сидиш, біжать, допомагають, живеш, співаємо,
спиш.
7. Розподілити
слова за частинами мови. (2б.)
1) двійка, сотня, десяток; а) числівник;
2) п’ятирічний, шестиповерховий, багатий; б)
іменник;
3) п’ятий, дванадцять, тридцять чотири . в) прикметник.
8.Написати
твір-мініатюру, на тему «Золота осінь» (4-5 речень). Виділити іменники,
прикметники, займенники, дієслова (шляхом надписування). (3б.)
5 клас Контрольна робота №1.
Повторення вивченого.
Завдання змішаного типу.
ІІ варіант
1. Визначте рядок, у якому всі слова – числівники.
(1б.)
А) дев’ятиповерховий, вісім,
двійка, по-друге;
Б) дванадцять, третій, п’ять,
двадцять шість;
В) десятка, десять, сто,
десятирічний.
2. Визначте
рядок, у якому всі прикметники записані правильно. (1б.)
А) густою, синьою, свіжою,
запашною;
Б) невеличкою, пахучею, рідною,
синою;
В) працьовитою, свіжею, золотою,
малиновою. (1б.)
3. Визначте
рядок, у якому всі іменники в орудному відмінку записані правильно. (1б.)
А)
Пісньою, дольою, душою, мечом;
Б) осінню, любовью, матірью, мечем;
В) піснею, долею, душею, любов’ю.
4. Виписати
особові займенники. (1б.)
Садок, я, посадив, високі, тополі, він,
виросли, червоні, троянди, ми, ходили, ви, чудовий, на, в, і, ти, любити, Батьківщина, вони.
5. Перепишіть, вставляючи пропущені е/є, и/ї.
(1б.)
Навча…шся, пиш…ш, чита…ш, зна…ш,
економ…ш, перенос…ш.
6. Розподілити
дієслова на дві колонки. (2б.)
1-а дієвідміна
2-га дієвідміна
Працюють, носять, знає, підтримує, сидиш, біжать, допомагають, живеш, співаємо,
спиш.
7. Розподілити
слова за частинами мови. (2б.)
1) двійка, сотня, десяток; а) числівник;
2) п’ятирічний, шестиповерховий, багатий; б)
іменник;
3) п’ятий, дванадцять, тридцять чотири . в) прикметник.
8. Написати твір-мініатюру, на тему «Золота осінь» (4-5
речень). Виділити іменники, прикметники, займенники, дієслова (шляхом надписування). (3б.)
Немає коментарів:
Дописати коментар