Контрольна (тестова)
робота №5
Рідна Україна. Світ
природи.
І
ВАРІАНТ
І рівень (3 бали)
1.
У якому поетичному творі Т.Шевченко описує селянську родину?
а) «Садок вишневий коло хати…»;
б) «За сонцем хмаронька пливе…»;
в) «Мені тринадцятий минало».
2.
Автор вірша «Не бував ти у наших краях» - це ..
а) Тарас Шевченко;
б) Павло Тичина;
в) Євген Гуцало;
3. Знайдіть слово, що НЕ використовує Т. Шевченко в
поезії «Садок вишневий коло хати…»
а) тополя;
б) зіронька;
в) соловейко.
4. Який художній засіб використав Є. Гуцало в рядку
«срібло з відер ллється» (вірш «Зірка»)? (1
бал)
а) епітет;
б) метафору;
в) порівняння.
5.
Лось із твору Євгена Гуцала байдуже спостерігав, як наближаються діти, тому що:
а) дуже знесилився, а до того ж людей не
боявся;
б) намагався приспати їхню пильність;
в) змирився з тим, що мусить загинути;
6.
Укажіть, як діти врятували лося із ополонки в кризі.
а) прив’язавши за роги до своєї конячини;
б) підклавши йому під черево товсті палиці;
в) прорубавши від берега до ополонки доріжку.
ІІ
рівень (2 бали)
1. Назвіть автора і назву твору, рядки з якого наведено:
Ніч – велика чарівниця!
Зчарувала звіра, птицю,
Зчарувала всіх людей –
Не побачиш їх ніде.
2.
Що таке оповідання? Яке оповідання ви читали на уроках української літератури?
ІІІ
рівень (4 бали)
1. Вкажіть художні засоби в рядках.
І блідий місяць на ту
пору
Із хмари де-де виглядав,
Неначе човен в синім морі
То виринав, то потопав
(Т
Шевченко).
2.
Напишіть, що таке персоніфікація. Наведіть приклад
персоніфікації із вивчених віршів.
IV рівень (3 бали)
Твір-роздум
на тему «Добро треба вміти
відстоювати». (Є. Гуцало «Лось»).
Контрольна (тестова)
робота №5
Рідна Україна. Світ
природи.
ІІ
ВАРІАНТ
І рівень (3 бали)
1. У
якому поетичному творі Т.Шевченко описує вечір у селі?
а) «За сонцем хмаронька пливе…»;
б) «Садок вишневий коло хати…»;
в) «Мені тринадцятий минало».
2.
Автор вірша «Зірка» - це ..
а) Тарас Шевченко;
б) Павло Тичина;
в) Євген Гуцало;
3. Вечірній морський пейзаж змальовано у вірші
а) «Чарівники» Є.Гуцало;
б) «За сонце хмаронька
пливе…» Т. Шевченко;
в) «Не бував ти у наших
краях» П. Тичина.
4. Яка пора року описана в оповіданні «Лось»?
а) зима;
б) рання весна;
в) пізня осінь.
5.
Лось в однойменному оповіданні Григора Тютюнника провалився на льоду тому, що…
а) потрапив у заздалегідь розкладену людьми
пастку;
б) весняний лід виявився неміцним;
в) дядько Шпичак сполошив лісового звіра
пострілом, і той з переляку вскочив в ополонку.
6. Що обіцяв хлопцям дядько за їхнє мовчання?
а) віддати роги лося;
б) купити велосипед;
в) подарувати іграшки.
ІІ
рівень (2 бали)
1.
1. Назвіть автора і назву твору,
рядки з якого наведено:
Блакить мою душу обвіяла,
Душа моя сонця намріяла,
Душа причастилася кротості трав –
Добридень я світу сказав.
2. Напишіть, які твори називаються ліричними. Наведіть
приклад ліричних творів.
ІІІ
рівень (4 бали)
1. Вкажіть художні засоби в рядках.
За
сонцем хмаронька пливе,
Червоні поли розстилає
І сонце спатоньки зове
У синє море…
( Т.Шевченко).
2.
Напишіть, що таке метафора. Наведіть приклад метафори із
вивчених віршів.
IV рівень (3 бали)
Напишіть твір – мініатюру на тему «Співчуття, милосердя – шлях до перемоги
добра». (Є. Гуцало «Лось»).
Немає коментарів:
Дописати коментар