понеділок, 24 вересня 2018 р.

9 клас


Контрольна робота №1
Усна народна творчість. Давня література. Біблія
Варіант 1
Рівень І  (2б.)
Виконайте тестові завдання.
1. «Сонце низенько», «Цвіте терен, цвіте терен» - це
а) родинно-обрядові пісні;   б) родинно-побутові пісні;
в) балади;                               г) соціально-побутові пісні.
2. Найдавніша датована рукописна пам’ятка церковнослов’янської мови Київської держави:
а) Біблія;   б) Остромирове Євангеліє;   в) Ізборник;   г) Ізборник Святослава.
3. «Вавилонська вежа» за жанром:
а) легенда;   б) притча;   в) казка;   г) оповідання.
4. Правильним є твердження: «Балади…
а) поділяються на козацькі, чумацькі, бурлацькі»;
б) оспівують лише героїчні вчинки козаків»;
в) мають напружений сюжет та трагічний фінал»;
г) поділяються на куплети й приспіви».
Рівень ІІ  (4б.)
5. Установіть відповідність.
Уривок                                                            Назва твору
1.Через річеньку, через болото                      а) «Ой на горі вогонь горить»
Подай рученьку, моє золото.
2. Летять три зозуленьки,                               б) «Сонце низенько»
Та всі три рябенькі.
3. Пісня та мила, пісня та люба –                   в) «Місць на небі»
Все про кохання, все про любов.
4. Біжи, коню, дорогою                                   г) «Ой летіла стріла».
Степовою, широкою.
6. Визначте художні засоби в уривку:
          Ой вийди, вийди, серденько, Галю,
          Серденько, рибонько, дорогий кришталю!

Рівень ІІІ (3б.)
 Дайте відповіді на запитання та виконайте завдання.
7. Напишіть, на які тематичні групи поділяються балади.
8. Що таке притча?
9. Наведіть 2  крилаті вислови із Святого Письма, поясніть їхнє значення.

Рівень ІV (3б.)
10. Дайте розгорнуту відповідь на запитання.
Які проблеми порушуються в біблійних притчах та легендах?


Контрольна робота №1
Усна народна творчість. Давня література. Біблія
Варіант 2
Рівень І (2б.)
Виконайте тестові завдання.
1. «Ой на горі вогонь горить», «Ой летіла стріла» - це
а) історичні пісні;                 б) родинно-побутові пісні;
в) балади;                               г) соціально-побутові пісні.
2. Друга датована давньоруська писемна пам’ятка:
а) Остромирове Євангеліє; б) Ізборник;   в) Ізборник Святослава;   г) Біблія.
3. Повчальне алегоричне оповідання філософсько-етичного змісту – це
а) притча;    б) балада;    в) легенда;    г) псалом.
4. Слово Біблія походить з грецької мови, у якій воно означає:
а) слово;  б) збірка книг;  в) письмо;  г) спасіння.
Рівень ІІ (4б.)
5. Установіть відповідність.
Уривок                                      Назва твору
1. Як прибіжиш під ворота,                           а) «Ой на горі вогонь горить»
Стукни, грюкни коло плота.
2. Де плаче миленька,                                    б) «Сонце низенько»
Там земля сухенька.
3. В човні дівчина пісню співає,                   в) «Місць на небі»
А козак чує – серденько мре.
4. Моя хустина шовками шита,                     г) «Ой летіла стріла».
Утремось, серденько, хоч буду бита.
6. Визначте художні засоби в уривку:
          Ой очі, очі, очі дівочі,
          Темні, як нічка, ясні, як день!
          Ви ж мені, очі, вік вкоротили,
          Де ж ви навчились зводить людей?

Рівень ІІІ (3б.)
Дайте відповіді на запитання та виконайте завдання.
7. Напишіть ознаки балад.
8. Що таке псалом?
9. Наведіть 2  крилаті вислови із Святого Письма, поясніть їхнє значення.

Рівень ІV (3б.)
10. Дайте розгорнуту відповідь на запитання.
Які проблеми порушуються в біблійних притчах та легендах?


Немає коментарів:

Дописати коментар