понеділок, 13 березня 2017 р.

5 клас Контрольна робота № 6 Орфоепія. Орфографія


Рівень І-ІІ
► Завдання 1-8 мають по три варіанти відповідей, серед яких лише один правильний. Потрібно вибрати правильний варіант відповіді. (8 балів)


1. У якому рядку в усіх словах не відбувається спрощення?
А Шіс..надцять, хвас..ливий, балас..ний, кіс..лявий;
Б випус..ний, хворос..няк, щас..ливий, абонен..ський;
В влас..ний, парламен..ський, учас..ник, шіс..сот.
2. У якому рядку всі слова записано правильно?
А Розхвилювався, безчестний, відкриття, передчасний;
Б безкорисливий, зкривдити, роспитати, стурбований;
В сфотографувати, зрозуміти, безпричинний, тижневий.
3. У якому рядку порушено чергування у//в, і//й?
А Земля й небо; пішов в школу; у Ялті проходить зустріч.
Б батько і син; поїхали у Львів; зайшла в клас;
В прочитала у творі, зрозуміти й опрацювати; в Одесі заморозки.
4. У якому з рядків усі слова пишемо без знака м’якшення?
А Він..ця, радіс..тю, рибал..чин, вил..є, розкіш.., п`ят..сот;
Б сіл..ю, пишеш.., учител..ці, Уман..щина, спіл..нота;
В нян..ці, зустрічаєш..ся, піс..ня, віс..тю, шіст..сот.
5. У якому рядку всі слова пишемо з апострофом?
А Лук..янець, зв..язківець, мавп..ячий, зор..яний;
Б матір..ю, від..їздом, розм..якшити, дит..ясла;
В з..явитися, духм..яний, торф..яний, об..єднатися.
6. У якому рядку в усіх словах відбувається подвоєння приголосних?
А Облич..я, безвин..о, жит..я, радіст..ю, спів..ітчизник;
Б закон..ий, від..іл, військ..омат, письмен..ик;
В священ..ик, Ган..а, збіж..я, сторіч..я, л..ється.
7. У якому рядку всі слова написано правильно?
А Рим, джигіт, більярд, вікінг;
Б Кордильєри, віньєтка, монпансьє, адютант;
В бароко, коміссія, інтелігент, апарат.

8. У якому рядку всі ненаголошені голосні можна перевірити наголосом?
А Березень, бриніти, вітер, ожеледь;
Б широкий, темніти, великий, криве;
В земля, дерево, минулий, весло.
Рівень ІІІ
► Завдання 9 передбачає встановлення відповідності. До кожного рядка, позначеного буквою, потрібно дібрати відповідник, позначений цифрою. (2 бали)
9. Установіть відповідність між словом та його характеристикою:
1 Подовжуються приголосні
2 Знак м’якшення пишемо після літер:
3 Апостроф ставимо перед я, ю, є, ї після літер:
4 Знак м'якшення ніколи не пишемо після літер :
А     б, п, м, в, ф
Б     д, т, з, с, ц, л, н, ж, ч, ш
В     д, т, з, с, дз, ц, л, н
Г     г, к, x, ж, ч, ш, б, п, м, в, ф
Рівень IV.
10.Перепишіть, на місці крапок, де треба, поставте м'який знак чи апостроф.  ( 2 бали)

 1. По дорозі, здіймаючи хмари кур..яви, безконечним потоком мчат.. до поля переповнені бійцями п..ятитонки (О. Довженко). 2. Насадження на берегах Дніпра з..єднуються у безперервний лан..цюг. (з газети). 3. Коли вони від..їхали, опускаючись в ту саму кам..яну вуличку, за ними знов зазвучав величний мотив (О. Гончар). 4. Окремі росинки т..м..яно поблискуют.. с..рібними пухир..чиками (О. Донченко). 

Немає коментарів:

Дописати коментар