І рівень (3б.)
1.
Укажіть, що викликає особливе занепокоєння в ліричного героя поезії Тараса
Шевченка «Мені однаково…».
A) його «не пам’яне батько з сином»; Б) він не побачить України;
B) ніхто не згадає сироту; Г) Україну
«злії люди присплять» й ошукають.
2.Яка поезія Т.Шевченка побудована за фольклорними мотивами, коли козаки поїхали
шукати в далекі світи своєї долі (а можливо, їх змусили служити у війську) й не
повернулися?
А) «Мені однаково…», Б) «Думи мої, думи
мої», В) «Ой три шляхи широкії».
3. Медитацією, у якій
виражено глибокі патріотичні почуття Т.Шевченка є:
А) «Мені однаково…», Б) «Думи мої, думи
мої», В) «Ой три шляхи широкії».
4.Укажіть назву другої
поетичної збірки Лесі Українки :
А) «Думи і мрії»; Б) «На
крилах пісень»; В) «Сім струн».
5. Питання про роль поета і поезії порушено у
творі Лесі Українки: :
А) «Хотіла б я піснею стати
»; Б) « Давня весна»; В) «Давня казка».
6. У якому творі Лесі
Українки присутні біографічні нотки, а саме: страждання через фізичну недугу?
А) «Хотіла б я піснею стати »; Б) « Давня весна»; В) «Давня казка».
ІІ рівень (2б.)
7. Що таке
художній (літературний) цикл? Який цикл Т.Шевченко написав навесні 1847?
8. Назвіть види
лірики.
ІІІ
рівень (4б.)
9. Установіть
відповідність між цитатами з поезії Т. Шевченка, та художніми засобами
виразності.
А) «Доле, де ти? Доле, де ти?
1. Персоніфікація.
Нема ніякої!»
2. Епітети.
Б) «воля… засівала трупом поле…»;
3. Порівняння.
В) «шляхи широкії», «червона калина», 4. Риторичні запитання, оклики.
«щире серце»;
Г) «думка, як той ворон»,
«душі козацькії… як та воля, що минулась».
10.
Установити відповідність між творами й провідними мотивами.
Твір Мотив
1.
«Думи
мої, думи мої» А) Захоплення красою природи;
2.
«Давня весна» Б) Служіння музі й народові;
3.
«Давня
казка» В)
Прагнення окриленості і вільного життєвого польоту;
4.
«Хотіла
б я піснею стати» Г)
Творчість як єдина втіха на засланні.
ІV рівень (3б.)
11. Напишіть
міні-твір «Не поет, у кого думки не літають вільно в світі» (за твором Лесі Українки
«Давня казка»
Немає коментарів:
Дописати коментар