понеділок, 13 травня 2019 р.

Контрольна робота Систематизація та узагальнення вивченого в 5-9класах





Рівень І
Завдання з вибором однієї правильної відповіді                                               (5б)

1. Виділіть рядок, у якому  у всі слова мають однакову кількість букв і звуків:
а) життя, єдність, пояснення, юнь;
б) яблунька, дев’ять, крапля, щавель;
в) джем, листя, щедрість, весняний;
г) знищення. Дебют, ячмінь, джаз.
2.  Виділіть рядок, у якому всі слова пишуться з апострофом:
а)  під..їзд, Св..ятослав, напівм..який, багр..яний;
б)  бур..як, полум..я, об..єм, транс..європейський;
в)  пів..ями, бар..єр, торф..яний, бур..ян; 
г)  кожум..яка, безриб..я, кур..ява, арф..яр .
3.  М’який знак треба писати в  усіх словах у рядку:
а)  щиріс..ть, ковал..ський, яблун..ці, н..юанс; 
б)  різ..блений, голубон..ці, брин..чати, годит..ся;
в) тюр..ма, русал..чин, турец..кий, хатин..ці;
г) молот..ба, волин..ський, лл..ється, таріл..ці.
4. Частку не слід писати окремо в рядку:
а)  не/друг,  не/цікаве завдання, не/политі квіти; не/високий, а малий;
б) не/виконане завдання, не/швидкий, а повільний; не/правильна відповідь;
в) не/вивчений ще вірш; досі не/виконане завдання, не/друг, а ворог;
г) не/правильний, а помилковий, не/прошений, не/мовби .
5. Усі прислівники (прислівникові сполуки)  треба писати окремо в рядку:
а) без/жалю, до/побачення, раз/у/раз;
б) по/перше, будь/ласка, по/батькові;
в) в/зимку, на/добраніч, до/вподоби;
г) кінець/кінцем, віч/на/віч, сам/на/сам.
6. Усі складні слова треба писати через дефіс у рядках:                          
а) з діда/прадіда, один/одним,  хто/небудь, тишком/нишком;
б) блідо/жовтий, з діда/прадіда, науково/технічний, жовто/гарячий;
в) західно/український, військово/морський, кисло/солоний, сніжно/білий;
г) віце/президент, південно/західний, казна/коли, льон/довгунець.
7. Подвоєння та подовження  приголосних відбувається в усіх словах у рядку:
а) туман..ий, соколин..ий, від..аний, юн..ат;
б) Ган..а, колос..я, знаряд..ь, л..ю;
в) с..авці, пооран..ий, збіж..я, мудріст..ю;
г) родин..ий, Ган..уся, л..ється, колос..я.
8.Укажіть групу  слів-синонімів:
а) автострада, траса, шасі;    б) мужній, безстрашний, хоробрий;
в) лісок, лісовий, пролісок;         г) постійно, невгамовно, завжди.
9. Знайдіть складне речення:
а) Двері тихо скрипнули й розчинилися, хоч він і не штовхнув їх.
б) Микола, замість панського лану, вийшов на своє поле.
в) Уже сонце скотилось до заходу, зарум’янивши все червоним одлиском.
г) Я бреду далі серед високих кущів, напоєних дощем, і слухаю їхнє шарудіння знову й знову.
10. Лексичну помилку допущено в рядку:
а) оточуюче середовище;        б) призвести до втрат;
в) позбавляти громадянства;   г) складати іспити.
Рівень ІІ
Завдання на встановлення відповідності

11. Установіть відповідність                                                                              (2б)
Вид підрядного речення
Приклад
1. обставинне умови
а) Струни чекають, щоб пальці торкнулись до них.
2. означальне

б) Якщо терпінню приходить край, народ мов буря.
3. обставинне причини

в) Народ, який не знає своєї історії, є народом сліпців.
4. з’ясувальне

г) Не бійся правди, хоч вона гірка.

д) Добрий буде урожай, бо рясно квітує горобина.

12.Перепишіть, поставте розділові знаки в реченнях:    (2б.)                                          
а)  Ти забув що пес який хоче вкусити зубів не вишкірює…
б) Я пробував заперечити показуючи листа написаного його рукою.
в) Тільки запам’ятай той не любить своєї Батьківщини хто хоче нагороди за любов до  неї.
г) Мабуть солов’ї знають де весна зимує.

Рівень ІІІ
Зробіть синтаксичний розбір поданого речення (розділові знаки пропущено) (3б.)
Журяться квіти що на світанні їх вкриють сніги не переможені весною.

Немає коментарів:

Дописати коментар