І варіант
І-ІІ рівень
1. Який різновид
суспільно-побутових пісень найтісніше повя’заний з історією
нашої країни, оспівує героїзм захисників рідної землі:
а) козацькі;
б) кріпацькі; в)
чумацькі.
2. Хто очолює Військо Запорізьке у пісні „Ой на горі да женці жнуть”:
а) хорунжий;
б) Сагайдачний; в)
Дорошенко.
3. Жанр пісні
Зрубав хлопець калиноньку та зробив сопілку,
Її голос калиновий причарував дівку:
а) коломийка;
б) колискова; в) козацька.
4. І.Я.Франко народився:
а) 27 серпня 1856 року; б)
22 лютого 1859 року; в) 28 грудня
1857 року.
5. Хто навчив тухольців робити метавки:
а) Захар Беркут;
б) Мирослава; в) Максим Беркут.
6. Частина художнього твору, у якій зображено перше зіткнення героїв – це:
а) експозиція; б) кульмінація; в) зав’язка.
ІІІ рівень.
1. Назвіть різновиди суспільно-побутових пісень.
2. Назіть негативних героїв повісті Івана Франка „Захар Беркут”.
3. Напишіть, що називається експозицією художнього твору.
ІV рівень
Обґрунтуйте слова полоненого
Максима, сказаного Тугарові Вовку: „Що моє життя!..Я не стóю о життя! Хто хоч
хвилю зазнав неволі, той зазнав гіршого, ніж смерть”.
Тематична контрольна роботи
№1
Усна народна творчість. Іван
Франко. Повість „Захар Беркут”.
ІІ варіант
І-ІІ рівень
1. Жанр пісні „Ой
на горі да женці жнуть”:
а)
наймитська; б) козацька; в) кріпацька.
2. Коротка, як правило, дворядкова пісня,
кожен рядок якої складається з чотирнадцяти складів – це:
а) дума; б)
веснянка; в) коломийка.
3. Показ одних явищ на тлі інших,
зіставлення їх переважно за ознакою дії називається:
а) художнім паралелізмом; б)
епітетом; в) анафорою.
4. Перша збірка Івана Франка:
а) „Зів’яле листя”; б) „З
вершин і низин”; в) „Мій ізмарагд”.
5. Хто стояв на чолі тухольської громади:
а) Максим Беркут; б) Тугар
Вовк; в) Захар Беркут.
6. Частина художнього твору, у якій зображено момент найвищого піднесення,
напруження, розвитку конфлікту, вирішального зіткнення характеру – це:
а) експозиція; б) кульмінація; в) зав’язка.
ІІІ
рівень
1. Назвіть основні
елементи сюжету.
2. Назіть позитивних героїв повісті Івана Франка „Захар Беркут”.
3. Напишіть назви пісень, які ви вивчали у 7-ому класі.
ІV рівень
Напишіть, чому Захар Беркут
відмовився від пропозиції Тугара Вовка обміняти життя свого сина на безпечний
вихід ворожого війська з долини. Як на його місці вчинили б ви?
Немає коментарів:
Дописати коментар