неділя, 19 листопада 2017 р.

7 клас. Українська література. Тематична контрольна роботи №1 Усна народна творчість. Іван Франко. Повість „Захар Беркут”.


І варіант
І-ІІ рівень

1. Який різновид суспільно-побутових пісень найтісніше повя’заний  з    історією нашої країни, оспівує героїзм захисників рідної землі:
а) козацькі;        б) кріпацькі;              в) чумацькі.
2. Хто очолює Військо Запорізьке у пісні „Ой на горі да женці жнуть”:
а) хорунжий;      б) Сагайдачний;       в) Дорошенко.
3. Жанр пісні
Зрубав хлопець калиноньку та зробив сопілку,
Її голос калиновий причарував дівку:
а) коломийка;     б) колискова;            в)  козацька.
4. І.Я.Франко народився:
а) 27 серпня 1856 року;     б) 22 лютого 1859 року;      в) 28 грудня 1857 року.
5. Хто навчив тухольців робити метавки:
а) Захар Беркут;     б) Мирослава;          в) Максим Беркут.
6. Частина художнього твору, у якій зображено перше зіткнення героїв – це:
а) експозиція;         б) кульмінація;        в) зав’язка.
ІІІ рівень.
1. Назвіть різновиди суспільно-побутових пісень.
2. Назіть негативних героїв повісті Івана Франка „Захар Беркут”.
3. Напишіть, що називається експозицією художнього твору.
ІV рівень
    Обґрунтуйте слова полоненого Максима, сказаного Тугарові Вовку: „Що моє життя!..Я не стóю о життя! Хто хоч хвилю зазнав неволі, той зазнав гіршого, ніж смерть”.

Тематична контрольна роботи №1
Усна народна творчість. Іван Франко. Повість „Захар Беркут”.
ІІ варіант
І-ІІ рівень
1. Жанр пісні „Ой на горі да женці жнуть”:
а) наймитська;             б) козацька;              в) кріпацька.
2. Коротка, як правило, дворядкова пісня, кожен рядок якої складається з чотирнадцяти складів – це:
    а) дума;                     б) веснянка;              в) коломийка.
3. Показ одних явищ на тлі інших, зіставлення їх переважно за ознакою дії називається:
а) художнім паралелізмом;    б) епітетом;    в) анафорою.
4. Перша збірка Івана Франка:
а) „Зів’яле листя”;       б) „З вершин і низин”;    в) „Мій ізмарагд”.
5. Хто стояв на чолі тухольської громади:
а) Максим Беркут;       б) Тугар Вовк;           в) Захар Беркут.
6. Частина художнього твору, у якій зображено момент найвищого піднесення, напруження, розвитку конфлікту, вирішального зіткнення характеру – це:
а) експозиція;               б) кульмінація;          в) зав’язка.
ІІІ рівень
1. Назвіть основні елементи сюжету.
2. Назіть позитивних героїв повісті Івана Франка „Захар Беркут”.
3. Напишіть назви пісень, які ви вивчали у 7-ому класі.
ІV рівень

    Напишіть, чому Захар Беркут відмовився від пропозиції Тугара Вовка обміняти життя свого сина на безпечний вихід ворожого війська з долини. Як на його місці вчинили б ви?

Немає коментарів:

Дописати коментар