понеділок, 14 березня 2016 р.

Тести

5 клас
Апостроф, м'який знак

Тести
1. У всіх словах якого рядка ставиться апостроф?
А Лук..янівка, тьм..яний, багр..яний, відсв..яткувати
Б львів..янин, з..юрмитися, пів..яблука, бур..ян
В мавп..ячий, бур..як, пор..ядок, зв..язковий
Г В..ячеслав, моркв..яний, торф..яний, м..яч.

2. У всіх словах якого рядка апостроф не ставиться?
А зв..ялити, бур..яний, з..умовити, черв..як
Б дзв..якнути, без..ідейний, пір..я, під..їзд
В цв..ях, сер..йозний, п..юре, брукв..яний
Г сором..язливий, б..юро, недокрів..я, в..язка.

3. У якому рядку допущено орфографічні помилки?
А міжз’їздівський, верб’я, морквяний, довір’я
Б різб’яр, ув’язнений, розв'язати, горохвяний
В дит’ясла, зоряний, реп’ях, рясний
Г Лук'янівка, комп’ютер, торф’яний, ряска.

4. Усі слова якого рядка написано правильно?
А обов’язки, передсвятковий, Мурав’йов, варшав’янка
Б б'юро, напів’ява, пряний, пан’європейський
В двох'ядерний, від’ємний, духмяний, пів'яблука
Г дитясла, п'ять, возз'єднання, рятівник.

5. У якому рядку допущена орфографічна помилка:
а) Мар’яна, дев’ять, Стеф’юк;        
б) рум’яний, свято, цвях;    
в) п’явка, надвечір’я, міжбрів’я;
г) різдв’яний, торф’яний, міжгір’я?

6.  У якому рядку кожне слово пишеться з м’яким знаком:
а) черешен…ці, гіл…ці, кул…ці;  
б) нен…ці, дон…ці, різ…бяр;        
в) брех…ня, брен…кати, блис…тіти;
г) бан…ці, склян…ці, баб…ці?

7.  У якому рядку в кожному слові після приголосної пишеться м’який знак:
а) донец…кий, Гриц…ко, сон…ця;    
б) багат…ма, кін…чик, міл…йон;    
в) ручен…ка, джерел…це, вуз…ко;
г) радіст…, корис…тю, сім…десят?

8. У якому словосполученні виділене слово пишеться без апострофа:
а) моя кар..єра;                           в) сучасний інтер..єр;
б) мій комп..ютер;                       г) нова грав..юра?

9. У якому рядку не всі слова пишуться з м’яким знаком:
а) брен…кіт, дон…ка, нян…ка;            
в) снит..ся, косит…ся, лял…ці;
б) т…мяний, радіст…, с…міх;             
г) ган…ба, пісен…, близ…ко?

10. У якому рядку всі слова слід писати з апострофом:
а)  верхів..я, п..єдестал, п..юре;            
б) двох..ярусний. різьб..яр, комп..ютер 
в) т..мяний, з..ясувати, роз..яснити;      
г) бур..ян, довір..я, дит..ясла?

11.  У якій групі слів кожне з них пишеться з м’яким знаком:
а) рибал...ці, кіл...це, ручен...ки;      
б) тіл…ки, їдален..., бал…ці;  
в) л…он, д…оготь, близ…ко;
г) пол…с…кий, Натал…чин, Гал…ці?

12.  У якій групі слів кожне з них пишеться з м’яким знаком:
а) брин..чати, яблун..ці, різ..бяр;
б) дзелен..чати, ц..вірін..кати, уман..ський;
в) ц..вірін..чати, п’ятнадцят.., шістдесят..;

г) кін..чик, борот..ба, україн..с..кий.

Немає коментарів:

Дописати коментар